Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

02 January 2011

Besday Ameera ke 6 tahun

Alhamdulillah tahun 2010 dapat meraikan besday party Ameera Adlina kat Riyad, Arab Saudi. Besday party ni aku buat dekat atas bumbung rumah aku (roof top) dan segala persiapan, hiasan, makanan dan kek semua member-member dan jiran tetangga aku yang tolong. Aku cuma tambah apa yang patut jee!!!
Ni dia besday girl
25 DISEMBER 2010 -6 TAHUN


Kek besday aku tempah kak member...terima kasih kak Sam
LOVE cookies atas permintaan aku dan minta kak Onna tolong buatkan dan hiasan dibuat oleh Lina dan 
Eza. Memang cantek dan aku suka sekali

Budak-budak yang xcited nak tiup lilin




Sebelum tiup....nyani lagu HAPPY BESDAY dulu
















No comments:

Related Posts with Thumbnails