Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

12 July 2008

RIVER SIDE in MALL

GALLERY MALL RIYADH
Salah satu shopping mall terbesar di Riyadh yang baru je dibuka untuk pengunjung pada awal bulan July 2008. Berbeza dengan shopping mall yang lain kerana d' sini ada anak sungai buatan manusia, pokok kelapa dan tumbuh-tumbuhan tiruan yang memukau pandangan dan menjadi daya tarikan utama.
D' sepanjang jalan d' luar kedai terdapat batu-batu sungai besar buatan berwarna putih d' letak sebagai tempat duduk dan suasananya seakan-akan pengunjung sedang berkelah (terasa macam kat sungai Gabai beb). Berehat minum kopi dan seakan-akan menghirup udara segar (sekarang kat luar cuaca panas terik tak kira petang atau malam).
Meniti jambatan batu melintasi anak sungai yang mengalir dan melihat tumbuh-tumbuhan seakan hidup subur. Cantik sangat. Dapatlaaa lepas rindu kat kampungku ULU LANGAT...
Lain-lain tempat best kat GALLERY ialah gedung hiasan dalaman yang besar seakan-akan IKEA bernama KIKA. Barangan d' KIKA lebih mahal. Aku sekadar cuci mata jee!!!
Taman hiburan kanak-kanak d' sini bertemakan OCEAN PARK . Harga tiket untuk main dari SAR 110 (kalau habis boleh to up). Memang hapening sampat tak ingat nak balik. Kami pulang dalam pukul 1 pagi.
p/s : Nak tengok gambar lagi clicklaa SiDe LiNk to..dalam My picasa

No comments:

Related Posts with Thumbnails