Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

16 April 2009

PAK ARAB YANG PERASAN

River Side yang ada dalam Mall. Macam dekat zoo siap letak burung, kambing dan rusa
Semalam aku ajak suami keluar lepak kat GALLERIYA MALL. Lepak minum kopi duduk dekat tepi river side dalam mall. Sambil berjalan dan mencari tempat duduk, aku suruh cik abang ambil gambar aku. Tetiba Pak Arab sorang ni tepuk bahu suami dan tegur
Pak Arab : Ko ambil gambar bini aku yee?
Suami : Mana ada dan tunjukkan kamera kat pak arab gambar aku...
Pak Arab : Tersengih....
Rupanya dia ada 3 orang bini yang tak cantik pun. Perasan sangat. Habis semua oarang tengok membuatkan kami yang bersalah. Eeee geram betullaa dengan orang arab yang perasan ni.
Pak Arab sini marah kalau lelaki tengok bini dia. Tapi kalau dia tengok bini oarang tak apa...

No comments:

Related Posts with Thumbnails