Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

30 April 2009

Tengah tunggu sarapan Order roti sosej... Sosej yang habis, roti ditinggalnya...
Sarapan di Hospital Specialized Medical Center. Sebelum ambil darah, aku kena puasa sekurangnya 8 jam dan kena ambil darah 3X (setiap 1 jam ambil darah). Ni aku ambil darah yang pertama pukul 10.30 pagi dan kena pulak minum air glukos. Di suruh datang balik 1 jam (aku x boleh makan, hanya boleh minum sahaja). Sementara tunggu 1 jam, kami lepak minum sarapan kat hospital ( ala2 cafe, menu yang ada hanya roti, kek dan biskut).
Lepas sarapan, aku naik semula dan ambil darah yang kedua pukul 11.30 pagi. Dah ambil darah yang kedua, aku turun balik merayau kat lobi hospital. Berlegar-legarlaaa aku ngan Meera cari tempat duduk nak tengok tv dan tunggu 1 jam lagi.
Pukul 12.30 aku ambil darah yang ketiga. Argh penat betul turun -naik. Badan aku dah jadi lemah dan nak pengsan dibuatnya. Balik rumah terus tumbang tak larat nak bangun. Hanya larat makan bubur dan sup aje...

No comments:

Related Posts with Thumbnails