Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

12 November 2009

FAZA KAHWIN

Dapat aku merasa NASI MINYAK sekembalinya aku ke Malaysia. Faza x-bos aku juga bess fren selamat melangsungkan perkahwinannya seminggu selepas HARI RAYA lepas. Perkahwinanya belangsung di rumah keluarga di Senawang Negeri Sembilan.
Ni antara gambar-gambar yang sempat aku rakamkan....
Sign bord menuju ke rumah pengantin...
Pelamin yang dihias indah dengan bunga ros hidup...CANTEK SANGAT
Bunga ROS MERAH...Bunga Telur kat Pelamin Kek Tiga Tingkat Heheheee...Tertunai hajat anak aku nak naik pelamin ngan mamamya!!! Suka sangat...
Pengantin bergambar bersama Kak Zurina sekeluarga
Kak Zurina -Faza dan aku
Selamat Pengantin Baru

No comments:

Related Posts with Thumbnails