Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

21 February 2010

IKAN TERUBUK d' RIYAD

Ikan Terubuk ni, aku jumpa kat Supermarket al-JAZEERA kat bahagian Froozen. Sebenarnya nak cari ikan kembung frozen, tetiba ternampak ikan ni. Aku panggil suami aku dan kata padanya macam ikan terubuk...dan memang betul ikan TERUBUK.Namanya kat sini PADMA HILSHA. Aku pun ambil 1. Tak ingat nak beli banyak sebab tak termakan pulak. Punya seronok, aku terus call kak Onna dan bagi tau aku jumpa ikan terubuk. Disebabkan dia suka makan ikan ni, esoknya aku bagi kat dia.
Yang ini pulak, kak Onna bagi kat aku sebelum dia nak balik Malaysia. Sebabnya tak sempat nak masak. Ikan ni suami kak Onna yang belikan.
Aku suruh suami aku yang siangkan. Dia kata kena sentap ikan ni supaya senang nak makan. Supaya tulang ikan tersusun cantik dan tak berselerak.
Hahahaaa memang betul. Aku makan senag betul. Tak banyak tulang dan tengok ni....LICIN habesss!!! bukan senang nak jumpa ikan ni. kalau ada pun kecil tak puas makan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails