Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

21 February 2010

SCHOOL REPORT CARD

Hari nie Ameera bawak balik report card untuk 1st term. Papanya kata teruk sangat, banyak "E". Aku terpinga-pinga dan rasa terkejut. Mana mungkin anak aku teruk sangat... Aku pun ambil dan selak report dan baca apa yang tertulis kat kertas tu. Hampeh tul suami aku ni... Dia ingat ni kat Malaysia apa!!!
Ameera kelas KG-3 PINK (Tadika baru)
Bawah ni keputusan Ameera untuk semester pertama. Alhamdulillah dapat keputusan yang baik dan cikgu komen dia bagus dan buat kerja sekolah teliti dan siap kerja sekolah.

Kat bawah ni elplanation dia. Supaya orang yang tengok tak terkejut beruk macam papa dia!!!

B (Beginning)- Your child is beginning to develop the focus skill and knowledge

C (Consolidating)- Your child is making good progres towards developing the focus skill and knowledge. He/she is able to use the skills and knowledge in some context with some teacher assistance.

E (Established)- Your child has fully developed the focus skill and knowledge. He/ she is able to use the skill and knowledge independently.

NI (Need Improvement)- Your child needs improvement. He/ she is not demonstrating progress and continues to work under grade level

Aku tengok pun Ameera dah banyak berubah semenjak masuk sekolah. Walaupun belum masuk darjah 1. Banyak peningkatan yang ketara kat dia. Antaranya dah boleh hafal surah AL-FATIHAH, speek English, nyani dan banyak lagi....Lagi satu dia ni berani orangnyee dan berani bertanya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails