Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

22 March 2010

RAGAM si HADIF

Hahahaaa hari ni dalam sejarah!!!
HADIF dah boleh berdiri.
Tanpa bantuan... tanpa sokongan... tanpa kasut...
Suka betul anak lelaki aku sorang ni. Berjaya berdiri tanpa dibantu oleh mamanya. Aku nak pegang, ditepisnya dan marah pulak tu.
Masa aku baring, dipegangnya perut aku dan imbangkan badan. Bila dah stabil dia lepaskan tangan dan berdiri. Dalam 5 saat dia berjaya bertahan....
GELAK BESAR dia.....
Selain tu, air liur semakin menbanjiri leher dan baju. Nak tumbuh gigi tak lama lagi. Dan jauh pula perjalanannya dalam rumah ni. Rumah pulak kecil. Pusing-pusing dah ke dalam bilik air dan suka mengutip. Cepatlaaa papanya cuti, boleh aku biarkan Hadif merangkak kat Shooping Mall atau rumah sesiapa aje!!!

Dia lepaskan tangan

dan 1,2,3 ttaaaraaa!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails