Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

02 May 2009

dr. CAFE coffee house (MY FAVERET)

Coffee house yang aku suka lepak sebabnya air buah dan ais moccanya paling aku suka berbanding kat tempat lain yang terasa susunya bila kau minum. Yarksss tak sukanya bila ada bau dan rasa susu. Aku ni alergik siket ngan susu. Nilaaa tempat kami sekeluarga lepak minum kopi dan bersantai....
Posing sakan aku ngan Meera
Bestnya letak kaki atas meja (style arab laaa ni)
Ni sign dr. CAFE Mama makan LOW FAT SANDWISH (Turkey sandwish)
Cebisan sisa-sisa makanan yang tak habis dimakan
Mocca ais blanded (i like sebab tak ada rasa susu sangat...menepati selera aku )
Hari ni lakiku cuti dan aku ajak lepak minum coffee kat dr. CAFE. Nak hilangkan penat seharian berjalan dan nak allout sebelum dikurantinkan selama seminggu kat dalam rumah (sebab lakiku kerja syif malam pulak lepas ni...tak dapat keluar sebab dia nak tidor).

No comments:

Related Posts with Thumbnails