Bertindak Segera Dengan Memulakan Sesuatu Yang Mampu Merealisasikan Impian Anda Dan Keluarga!!

Search This Blog

29 January 2010

NASI LEMAK buat sendiri

Ni NASI LEMAK bungkus buat sendiri...dah jemu makan nasi lemak dalam pinggan. Kali ni ubah selera pulak dan mood suami lak tengah ok, aku ajak pegi kedai kat BATAHA (ALA-ALA COW KIT) beli daun pisang. Nasi Lemak ni aku buat hari Jumaat lepas untuk makan tengahari sambil jamu kengkawan laki yang duk kat tinggat atas umah aku ni...
Terjumpa pulak surat kabar ...wwaaallaaa!!! Dapatlaa NASI LEMAK BUNGKUS!!!
Memang sedap dan naik lemak orang tu bila dah makan nasi lemak ni. Sambal pulak aku dah jumpa resepinya....memang sebijik macam sambal kat kampung aku!!! Me kasih KAK ONNA!!! Baki sambal tu ada dalam peti ais ...aku bekukan untuk simpanan bulan akan datang!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails